Front / Anmeldelser / Betsoft: Birds!

78%
Grafikk - 84%
Spillaktivitet - 77%
Bonuser - 75%
Verdi - 78%
Sammendrag

Birds! er et kjempe søtt spill fra Betsoft med små fugler som sitter på kraftledninger. Til tross for at spillet ikke har det høyeste utbetalingpotensialet på markedet er det allikevel et fint spill å ha prøvd ut.

Spill informasjon
Navn Birds!
Programvare Betsoft
Betaling 95,00%
Gevinstlinjer 25
Progressiv Nei
Hjul 5
Bra Ikke så bra
Søte fugler Ikke lett å få gode gevinster
Bra grafikk Ingen multipliers, kun opptil 20x i freespins
Spill nå

Hvor kan man spille?

KR20000 Bonus
93% Score
Spill nå
KR800 Bonus
85% Score
Spill nå
KR40000 Bonus
90% Score
Spill nå

Birds! Er en supersøt spilleautomat fra utvikleren Betsoft. En gjeng med små-runde fugler har funnet seg til rette på byens kraftlinjer og deler ut gevinster med rund vinge. Vi anbefaler deg å sjekke muligheten for velkomstbonus før du setter i gang, ved å klikke på en av bonuslenkene våre.

Om spilleautomaten Birds!

Utropstegnet er faktisk en del av navnet, og man forstår raskt hvorfor det er slik når spillet blir lastet inn. Birds! leveres av spillutvikleren Betsoft, som også har gjort seg kjent med flere andre slagere de siste årene. Ringrever som er godt kjent i spilleautomatenes verden vil raskt se den åpenbare likheten mellom Birds! og en annen nykommer. Spilleautomaten Birds on a Wire fra den svenske utvikleren Thunderkick er nemlig skremmende lik, med samme design og oppsett. Hva kom først, var det høna eller egget? Vi vet sannelig ikke, og poenget er at vi ikke kan si med sikkert hvilket selskap som valgte å kopiere det andre.
Det eneste vi kan fastslå med hånden på hjertet, er at Betsoft har truffet spikeren på hodet med en spilleautomat som skiller seg ut på flere unike områder.

Birds

Grafikk og lyd

Grafikken er enestående og leveres i høyoppløsning. Omgivelsene er håndtegnet med imponerende detalj og det samme gjelder fuglene i spillet. Betsoft har bevisst valgt å knytte sterke farger opp mot verdien av hver fugl, noe vi mener fungerer på en god måte. Lyden er også «likandes» med høylytt fuglekvitring i bakgrunnen. Vi tipper Betsoft må ha brukt mye ressurser og tid på utviklingen av spillet.

Design og innsatser

Her er det mye som skiller seg fra en normal spilleautomat! Fuglene flyr inn fra venstre side og lander på kraftledningene i et vanlig 3 x 5 design. Derimot finnes det ingen vanlige gevinstlinjer, og målet er kun å samle inn 3 stykk ved siden av hverandre. Velg i tillegg blant fem forskjellige innsatsnivå og en myntverdi som strekker seg fra 20 øre til 10 kroner per stykk. Når alle tallene legges sammen har Birds! en innsats som spenner fra 2,5 til 1 250 kroner per spinn. Mye å velge mellom for de som elsker fugler!

Free Flights

Som vanlig har utvikleren krydret spillet med noen herlige spesialfunksjoner. Vi hos automater.org har tatt en nærmere titt på hvilke godsaker som skjuler seg mellom gevinstlinjene. Du vil ikke bli skuffet!

Legg merke barometeret på venstre side av skjermen som fyller seg opp i takt med hver gevinst som faller inn. På toppen ligger et egg, og målet er at vannet skal fylle seg opp helt til topps. Da venter det flere freespins eller «free flights» som Betsoft har valgt å kalle det. Egget knuser, og ut flyr en blid liten fugl som sender deg av gårde til et nytt sted med forskjellig bakgrunn. En stor fordel med free flights funksjonen er sjansen til å vinne enda flere gratisrunder underveis.

Birds

Wild symbolet

En av fuglene har tatt på seg de røde flanellbuksene og deler villig ut ekstra gevinster som spillets wild symbol. Fuglen er rød og dukker opp med jevne mellomrom. Vi forstod raskt at Birds! ikke er det helt store uten symbolet, da wilds er super-viktig for å vinne gevinster.

Sammendrag – Er Birds! verdt tiden og pengene?

Svaret vårt er enkelt: absolutt! Spilleautomaten har kanskje ikke de villeste og mest innovative spesialfunksjonene vi har sett. Derimot ligger den helt i topp når det kommer til design og omgivelser, med et oppsett som vi sjelden har sett maken til. Vi elsker rett og slett det enkle designet og de søte små fuglene som flyr fram og tilbake på skjermen.

Anbefales på det varmeste.

Registrert deg, og få 405 free spins uten innskudd med en gang.

Invalid email address